Навчання digital-маркетингу за кордоном

На самому початку 2018 року в Forbesвийшла стаття про мінуси і плюси кар'єри в digital-маркетингу. Цифровий маркетинг необхідний як малому, так і великому бізнесу. Фахівці з інтернет-маркетингу будуть необхыдні завжди, так як в умовах перенасичення ринку і падіння споживчого попиту компанії не зможуть конкурувати без грамотних маркетологів. Розберемося, де ж вчать випереджати час і передбачити майбутнє.

Сфера digital - гра на випередження

У 2018 році, за даними Forrester, абонентська база власників смартфонів вперше перетне позначку за 3 мільярди, а це 54% від загальної чисельності населення планети. Кожний мобільний додаток, типу месенджер або якась інша нова технологія покупки товарів в інтернеті, - вже є інструментом digital-маркетингу. І передбачити, чи спрацює він в конкретному бізнесі, - завдання маркетолога.

QR-коди і VR-шоломи показали, як технології не виправдовують очікування. На черзі нові тренди: чат-боти, live-трансляції, голосовий пошук і багато іншого. Знати тренди майбутнього треба вже сьогодні, саме цьому вчать за кордоном маркетологів світового рівня.


Цифровий маркетинг закордоном і у нас

Наш digital-ринок розвивається повільно, але впевнено: у нас є топові фахівці, у нас є сильні команди, у нас є рейтинги. І у нас немає освіти. Чому?

В Україні digital-маркетинг почав формуватися нещодавно і створювався економістами та журналістами, або робітниками,які співпрацюють з іноземними партнерами, або тими, хто жадібно стежить за світовим ринком. Зараз ці люди беруть участь в міжнародних конференціях, проводять воркшопи, але вони ж і визнають низьку компетенцію кадрів.

Розгледіти digital як один з основних напрямків в сучасному маркетингу було нескладно. Але на це підуть роки, щоб впровадити його в систему нашої освіти: треба знайти кваліфікованих викладачів, скласти програми і зробити так, щоб вони відповідали державним стандартам.


Чому digital-маркетинг складно вивчати в Україні

Нестабільна економіка. Digital-маркетинг розвивається: те, що спрацювало пару років назад, сьогодні вже не актуально. Якщо врахувати, нестабільність нашої економіки, то непросте завдання маркетолога перетворюється в дуже складне. Розробка digital-стратегії зазвичай займає кілька місяців, за цей час змінюються не тільки курси валют і поведінка цільової аудиторії, а й закони. І тому, ще вчора придумана стратегія просто розсипається.

Немає системності. Digital-маркетинг в Україні з'явився нещодавно, в той час як закордоном він почав активно розвиватися ще в 1990 році. Ми до сих пір не розуміємо, чим відрізняється інтернет-маркетинг від цифрового маркетингу і що ж таке «онлайн-маркетинг». Плутаємося в термінах - значить плутаємося в інструментах.

Мало адекватних освітніх програм. Крім короткострокових курсів і бізнес-шкіл, сьогодні в Україні немає внз, які б могли запропонувати кваліфіковані програми по digital-маркетингу. І витратити чимало часу на них без гарантії того, що вам дадуть актуальні знання, - серйозний ризик. Якщо ви вирішили вивчити digital-маркетинг і побудувати в ньому кар'єру, то мало бути просто хорошим стратегом, треба ставати акулою.

Як стати акулою

Вивчати інтернет-маркетинг потрібно там, де він сформувався. Такі вузи як, Les Roches International School of Hotel Management — вже давно розробили навчальні програми з digital-маркетингу. Їх випускники розбираються на ринку технологій та бізнесу, вміють передбачати економічні скачки і розробляти digital-стратегії для міжнародних компаній.

Відмінним початком кар'єри в digital-маркетингу стане навчання за програмою Digital Advertising в Louisiana State University, США. Сьогодні це найбільш популярна і творча область маркетингу, без якої не виживе жоден великий гравець на ринку. Якщо ви хочете створювати такі ж потужні рекламні стратегії, як зараз роблять Nike і YouTube, то варто подумати саме про таку спеціальність.

Чому варто вивчати digital-маркетинг за кордоном:

  • ви отримаєте диплом іноземного вищого навчального закладу, статус якого дозволить влаштуватися в великі закордонні компанії, такі як Hilton International, The Ritz-Carlton, BBDO Group, Foursquare;
  • ви пройдете стажування в іноземній фірмі;
  • будете в курсі трендів і побачите на практиці, як вони працюють, не чекаючи, поки вони адаптуються до наших реалій;
  • висока конкурентоспроможність і великий вибір професій.

Ким потім працювати

Випускники освітніх програм по digital-маркетингу працюють в сфері медіапланування, відео-продакшена, веб-розробки, e-commerce, контекстної і таргетированной реклами, аналітики. Конкурувати на ринку digital складно, але і ставки високі.

  • SMM-менеджер в Києві отримує від 8-9 тис. грн. в місяць, а за кордоном - від $ 70 000 на рік.
  • Средняя зарплата керівника відділу по інтернет-маркетингу в столиці - від 15 тис. грн.
  • Оклад молодшого спеціаліста по інтернет-маркетингу в США - $ 32 000 на рік.
  • Асистенти з маркетингу в Великобританії отримують близько £ 19 000 на рік.
  • Digital marketing manager з дипломом бакалавра за кордоном може претендувати на $ 100 000 на рік.

Як вступити?

Розібратися у всіх нюансах навчання і вибрати відповідний навчальний заклад допоможуть експерти IQ Consultancy - компанії з 16-річним досвідом роботи в сфері закордонної освіти. Ми запропонуємо вам пораду з усіх питань про університети та програмах, а також надамо підтримку на всіх етапах - від оформлення документів до зарахування.

Поступайте з нами
Марина Ковальчук
Руководитель отдела образования за рубежом
m.kovalchuk@iqconsultancy.com.ua
ВКонтакте
Google +
eduABROAD - Обучение за рубежом: новости рынка, каталог компаний, события, аналитика