Створення стилю бренду, позиціонування, формування його іміджу й унікальності — вирішенням цих завдань займається бренд-менеджер, один із найвпливовіших спеціалистів «залаштунків» світу моди.
Бренд-менеджер — це спеціаліст по просуванню певної групи товарів одного бренду. Головна мета його роботи заключається у правильному формуванні образу торгової марки для збільшення продаж.
Поняття і професія «бренд-менеджер» (від англ. brand — клеймо) з’явилася в середині минулого століття, після Великої Депресії, коли об’єми виробництва в США суттєво виросли і компанії стали потребувати спеціалістів по створенню іміджу і відмінності від конкурентів. З того часу ця посада вважається однією з найважливіших, і сьогодні в багато у чому від професіоналів бренд-менеджера залежить успіх компанії.
Необхідні навички:
В обов’язки бренд-менеджера входить:
Основні вимоги:
За кордоном бренд-менеджер — це престижна і затребувана професія, яка потребує спеціальної освіти. В Україні його ж функції зазвичай виконує начальник відділу продаж. Сьогодні попит на таких спеціалістів значно перевищує пропозиції. Тому, вибравши професію бренд-менеджера і отримавши відповідну освіту, можливо в рази збільшити шанси зайняти високооплачувану посаду.
Сьогодні бренд-менеджери найбільш затребувані в індустрії моди. Тут особливо важливо грамотно подати бренд, тобто розробити стратегію просування колекцій, організовувати виставки, освітні чи доброчинні компанії. Бренд-менеджер повинен уміти працювати з дизайнерами, маркетологами і PR-менеджерами, мотивувати їх так, щоб кожний спеціаліст прагнув до кращого результату.
Програма «Бренд-менеджмент і просування предметів розкоші» допомагає засвоїти логічні закони бізнесу, маркетинга і особливості ринку. В першій частині курсу студенти аналізують тактики управління брендами різних компаній. Друга частина присвячена зв’язкам із громадськістю, рекламі і створенню стратегії просування. Також на курсі по бренд-менеджменту студенти вивчають цифровий маркетинг і засвоюють системи індустрії моди.
Міста: Флоренція
Мови навчання: англійська, італійська
Тривалість курсу: 1 семестр (20 тижнів)
У ході занять студенти засвоять маркетингові стратегії, навчаться аналізувати предмети розкоші, визначати їх цільову аудиторію. В рамках курсу проводяться заняття по стратегічному брендингу, управлінню цифровими інструментами PR і взаємодії з соціальними медіа. Також студенти покращують комунікативні навички, тренуються бути лідерами і вчаться грамотно розпоряджуватися своїм часом.
Міста: Флоренція, Мілан, Лондон, Париж
Мови навчання: англійська (у всіх містах), італійська (в Мілані і Флоренції)
Тривалість курсу: 1 рік і 4 місяці
Протягом року студенти вивчають методи купівлі і продажу fashion-товарів, отримують навички маркетингу і просування продукту. Навчання на бренд-менеджера в Італії і Франції включає в себе практичну роботу над власним проектом. Студенти дізнаються про механізми бізнесу і навчаться використовувати їх у fashion-індустрії. В програму входять заняття по менеджменту продукту, візуальній комунікації, стратегічному і бізнес-менеджменту.
Міста: Мілан, Париж
Мови навчання: англійська, французька
Тривалість курсу: 1 рік
Викладачі з досвідом у fashion-індустрії навчать, як стати бренд-менеджером і досягти успіху в таких висококонкурентних сферах як ювелірні вироби, гастрономія, косметика, гостинність, мистецтво й індустрія краси преміум-класу. Під час навчання студенти формують аналітичний підхід до менеджменту, проводять дослідження і працюють з провідними спеціалістами своєї галузі.
Міста: Мілан
Мова навчання: англійська
Тривалість курсу: 1 рік
Програма дає базові навички, необхідні для старту кар’єри в якості бренд-менеджера fashion-індустрії. На заняттях студенти проводять дослідження, вчаться бізнес-проектуванню, тренуються опікуватися шоу і події, розумітися в правових питаннях і створювати бренд.
Міста: Флоренція
Мова навчання: англійська
Тривалість курсу:1 місяць
Навчальний план складається з 700 годин, протягом яких студенти навчаться керувати колекціями, складати план асортименту, створювати нові бізнес-моделі і позиціонувати продукт. Вони будуть створювати бізнес-план, покращувати показники ефективності бізнесу, а також отримувати необхідні знання для реєстрації власного підприємства. Бренд-менеджер зі спеціальною освітою може працювати в різних сферах, включаючи мистецтво, технології, видавничу справу, музику і кіно.
Міста: Флоренція
Мова навчання: англійська
Тривалість курсу: 9 місяців
Вирішили пройти фахове професійне навчання і стати бренд-менеджером? Спеціалисти IQ Consultancy допоможуть визначитися з вузом і обрати відповідну програму. Ми візьмемо на себя всі турботи по вступу, включаючи оформлення візи і збір необхідних для зарахування документів.